torsdag 20 augusti 2009

Världens bästa jobb!

Men jag suger just nu! Lite svårt att en så´n här dag intala sig själv att man har världens bästa jobb, fast jag vet att det är så. Om jag bara hade: träffat fler fairways, träffat fler greener, satt fler puttar och fått en käftsmäll så hade det ju kunnat gå vägen, men så blev det ju inte. Självförtoendet får ju sig en törn en dag som den här, vart f-n tog "flytet" vägen? Var är du vänliga själ som kan komma hit och bonka till mig så jag vaknar? Nå´t måste ju hända snart annars.... Fast, jag är inte bitter för det! Men nu blir det till att sätta sig ner i soffan och få fram århundradets telefonräkning, Hasse betalar. Hej hej PER

2 kommentarer:

  1. Det vänder alltid någon gång.. forza Pelle:)

    SvaraRadera
  2. Jag kan komma ner och slå dig lite, det har jag ju alltid gjort och ställer gärna upp igen. Simon M.

    SvaraRadera