måndag 3 augusti 2009

Jag ber så

väldigt mycket om ursäkt, inte för mitt dåliga spel utan för min frånvaro från bloggen.... Lackade ur lite på planet hem från "vad det nu hette" strax utanför Prag. Slog sönder spegeln på toaletten, ringde Hasse (från planet) och skällde ut honom för hans dåligt "coaching" för att sedan klaga på cabinpersonalen.... Hmmmmm Och sen vaknade jag, vilken tur att det bara var en dröm. Men nå´nstans så hade det varit skönt att "få det ur sig". Nu är det glömt och jag befinner mig i Stockholm igen, ska träna och spela så mycket jag bara hinner. Började med att lira pengar av "Kula" , på Ullna, och det är ju roligt. Imon blir det Bro Hof, om det finns några starttider? Men det är ju bara på med pannbandet och tala om vem man är så kommer man väl ut, eller? He he, ödmjukt Pelle! Och vi bugar oss alla och grattar mr. Henningsson till hans fantastiska seger, f-n inte dåligt gjort! Grattis igen. Vi hörs.
Pelle

3 kommentarer:

  1. Nu har jag skrattat åt det här inlägget i tio minuter typ. o det är inte ens roligt, eller? ;)

    SvaraRadera
  2. Välkommen till Stockholm och lycka till med träningen!

    SvaraRadera
  3. Du är ju inte frisk du, men så är det ju och vi gillar det.

    SvaraRadera