torsdag 27 augusti 2009

Hej hej

Satte mig precis i spelarmatsalen, med min laptop, och tänkte informera er om följande. Jag kommer för tillfället inte att blogga varje dag under tävlingsveckorna utan jag kommer att skriva en utförlig rapport när veckan är slut i stället. Det har helt enkelt tagit lite för mycket energi från mig, energi som jag kan behöva till annat. Hoppas ni kommer att läsa det jag skriver ändå. Psssst! Här skulle ni vara, livet är ok på en så´n här anläggning om man gillar golf. PER

3 kommentarer:

  1. Tjena Pelle!
    En gammal golfpolare från Nässjö här, vi spelade en del tävlingar ihop när vi var yngre. Kul o följa dig på touren. Synd att du inte ska rapportera mer under veckorna men förstår dig, lägg all fokus på golfen istället, det vänder snart. Jag har precis varit på HV-Linköping här på Åland. De spelade semifinal i Nordic Trophy, tyvärr blev det torsk med 1-3, inget bra spel o två matchstraff....illa illa. Blir nog bättre framåt SM-finalerna får vi hoppas. Kör hårt nu under sista två dagarna!!!!

    SvaraRadera
  2. Kom igen nu Per, Lagg i overvaxeln nu sa man kan folja dig runt Jumeirah i November!2 avslutande rundor pa 64 i scotland e allt som behovs. do it, do it!

    /sven

    SvaraRadera
  3. Hej Hopp!

    Twittra mellan slagen hade ju varit coolt!:-) -

    /Nicke

    SvaraRadera