tisdag 8 september 2009

Schweiz!

Då börjar jag med att gratulera junisen (Alex Norén) till hans första seger på Europa Touren. Så jäkla grymt gjort. Frågan va ju inte om den skulle komma utan när. O förra veckan gjorde den de. STORT grattis Alex. Sen får vi ju inte heller glömma den gamle, Peter Hedblom, som gick och vann veckan innan. Grattis du me.

O nu till mig själv då. Spelet börjar falla på plats men resultatet uteblir. Jag tyckte jag gjorde de mesta rätt, fram till green, men där lyckades jag inte överhuvudtaget. Jag håller på o jobbar me lite småförändringar där som förhoppningsvis kommer göra att allt faller på plats. Vi får la se!

Den här veckan e de golfträning me Hasse som gäller o sen kommer nog Pastorn köra skiten ur mig på gymmet. Lite lätt träningsvärk från igår också. Tack Rev... Ikväll blir det lite sköj, badminton me Ljung och co. och jag kommer garanterat inte vara med i det förlorande laget, så e de ju.
Framåt då? I fall ni undrar så hade jag faktiskt tänkt att spela i Österrike, ska bli kul för mig. Nu ska jag tvätta min bil.
Hej PER

3 kommentarer:

  1. Vi är många som tror på dig Pelle och vi vet att snart kommer du att stå som vinnare. Det är bara en tidsfråga.

    Lycka till nu i Österrike och gör nu som Pastorn säger ;-)

    SvaraRadera
  2. Jäkligt trevligt att du skriver en veckorapport istället för bloggandet, du har nog blivit äldre va?
    Ses på golfbanan

    SvaraRadera
  3. Nära igår att du tillhörde det förlorande laget!! men nära skjuter ingen hare!!
    Hur högt är nu världens högsta berg??:)

    SvaraRadera