måndag 21 september 2009

Bra tävling

Vad hände den här veckan då? Joråseni, spelade en otroligt fin bana i Österrike och blev delad 10a, upp några pinnhål på rankinglistan. Det var vad som hände. Lirade ganska bra tycker jag nog, visst några misstag kom men det gör det för alla fast misstag blev ju ganska dyra. Men mest nöjd är jag nog med min "outfit" på lördagen, kan nog påsta att jag såg bäst ut av alla spelarna den dagen, inte för att skryta men det är nog ett faktum..... (Får man skriva så?)
Men nu är den veckan förbi och den här veckan har precis börjat, ingen Europatourtävling men dock en match mot Henningsson imorgon (tisdag) på Sand Golfklubb, ska bli lite roligt, match e alltid roligt. Hoppas att ni kommer på eftermiddagen och kollar lite på oss (mig!). Annars så kommer nog veckan mesta att innehålla fysträning med Pastorn och lite vindanalysträning med Pappa (kan behövas) och första lektionen av matlagningskursen - det ni! Men imon börjar dagen med andra saker! För imon ska jag ta på slipsen och den nya kostymen, då ska jag på styrelsemöte hemma på Hook, alltid lika kul att få klä upp sig lite. Var länge sen jag var med nå´t möte när jag tänker efter faktiskt. Vi hörs. PER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar