måndag 14 september 2009

Då är det dax att flyga vidare

Nu börjar det igen, Österrike blir nästa anhalt och det redan imorgon. Efter en vecka med både golf- och fystränande så är det dax att börja tävla igen, känner mig laddad och motiverad igen. Idag tex så har jag stått i slutet på driving rangen och tränat på att slå fina järnslag men lika fina torvor, det är ju oxå ett sätt att spendera sin dag på. Ännu mer intressant blir det ju när folk som står i rätt ända av "rangen" står och slår drivar, då får man vara uppmärksam. Det var dock ingen som lyckades med bedriften att träffa mig (såg nog allt att ni försökte) men både bagen och fikakorgen fick sig några törnar.
Har inte mycket mer att rapportera från den gångna veckan så nu blir det till att sticka hem till föräldrarna föra att se om det blir någon mat och om väskan är packad, man kan ju alltid hoppas. Om jag kommer på nå´t mer att skriva så gör jag nog det ikväll. Hej då. PER

6 kommentarer:

  1. Kom igen nu Pelle! Sitter o håller tummarna så hårt varje vecka att det gör ont.
    Sista dan på Arlandastad puttade du ju som Stricker så jag vet att du har det i dig.
    Ut o krossa nu för fan!
    //Jönsson

    SvaraRadera
  2. bra runda idag pääär!

    SvaraRadera
  3. kom igen nu pelle! 2 sana rundor till sa e segern o resan till dubai sakrad! kor hart!/sven

    SvaraRadera
  4. Det var ju en ganska bra tävling ju, lite mer flyt ska du nog kunna vinna snart. L.

    SvaraRadera
  5. Grattis till en bra placering!

    SvaraRadera