onsdag 27 maj 2009

Rain grip

Hej hej hej.... Ny vecka, nya grepp. Kan bli en regnig vecka här och då tänkte vi att nya grepp borde göra susen, hittade nå´t som faktiskt verkar funger. Vill inte påstå att vi stod länge i regnet och tränade men några slag med dom nya greppen slog jag och det kändes helt ok. Alltså jag slog med klubborna, inte med greppen, bäst att förtydliga sig då det kommer att och annat mail till mig där folk undrar vad jag skriver! Det är blåsigt och banan är svår men skit i det för snart är det fotboll, Barca mot Man. United, kan bli lite kul faktiskt. Har skaffat en liten "fick-tv" som jag kolla på i kväll, ska ju upp tidigt imon så Caddie-J tänker inte låta mig kolla på matchen. Men när han stängt av tv:n och somnat in så plockar jag upp min lilla "fick-tv", pluggar i hörlurarna och glider ner under täcket....... Kanske kommer ta en Cola till det oxå!? Hej då gott folk. PER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar