måndag 18 maj 2009

Jo, men lite trött var jag nog allt...

Halloj golfare, kul att ni läser vad jag skriver i min lilla blogg. Först vill jag bara rätta mig lite, jag satt och läste lite kommentarer och läste även igenom alla mina gamla inlägg. Och döm om min förvåning (eller hur man nu säger) när jag såg att jag skrivit att vi skulle in till LONDON för glo på den där musiktävlingen, självklart menade jag Dublin! Och förövrigt så åkte vi inte in till Dublin utan höll oss kvar på den (en av dom) lokala puben, fick slåss lite för att få makten över "fjärren", men det gick. Hur kunde hon bli 21a! Nog om det nu. NYA metalwoods i bagen, lite intressant tycker jag, kanske inte ni tycker, men jag gör det. Drivern går något högre med lite mer spinn, Hasse (ful) säger att det är bra för mig, vad vet jag men onekligen så träffar jag några fler fairways nu. Så imon tar vi inspelsvarv nr.2 (kul att få spela 4 rundor nå´n gång) för att på onsdag mest träna och softa, eller jag menar gymma, det kan jag behöva (so the PASTOR says)! Nu blir det UNO mot Hasse (ja han är här) för nu ska det vinnas pengar, lite som att sno godis från småbarn och det tycker jag om att göra..... PER

1 kommentar:

  1. Hej Hopp!

    Klart vi är nyfikna på dina nya stickor - hoppas det är GRYMMA trollspön då fått tag på......skaft å märke då???? - antar att allt är utprovat efter alla konstens regler med "spinade" skaft etc.....?? - eller går du "bara" på känsla??

    Kör HÅRDAST!

    /Nicke

    SvaraRadera