tisdag 19 maj 2009

Idag vann vi, igen

Fast nu snackar vi inte UNO, utan "betten"! Jag och Lundberg tog ännu en jordskredsseger mot Norén och Carlsson, men jag skulle ljuga om jag sa att det var helt min förtjänst, but still, vi vann..... Annars har dagen mest innehållit förmaningstal från Hasse, gör så och gör så men gör inte så, a ni fattar (han tjtar lite mycket på mig ibland). Sen letar vi fortfarande efter en spoon till mig, inte riktigt hittat nå´t som passar mig 100% men vi har nog nå´t tills på torsdag, det ordnar sig nog ska ni se. Sen blir det nya grepp me, nåt som funkar bättre i regn, tro det eller ej, men i det här landet regnar det faktiskt en del. Annars så, nä, inget.
Imon ska jag göra en hudscanning.
PER

2 kommentarer:

  1. Du det regnar i Svedala också:) Lite lir på torsdag nu, synd att du inte fick gå med din vependragare Philip Price:) /Den arge

    SvaraRadera
  2. Bor man i "rätt" del av Sverige regnar det inte någonstans. Soligt o 17 grader i skuggan däremot.

    SvaraRadera