tisdag 26 maj 2009

Ännu en hotellnatt

Jodå, hotell-livet börjar kännas igen och det kanske inte alltid är det roligaste man kan göra, vågar inte ens tänka på hur många nätter jag spenderat på olika hotell världen över. Men det är inget lipa över direkt och det lär ju inte vara nå´n som tycker synd om en. Så idag måste vi ta och hitta på nå´t som får dagen att bli lite värdefull, tror jag ska gå ner och kolla in gymmet, måste bygga lite på min alltmer välbygda kropp. Pontus ska tvätta mina klubbor, det är lite hans grej och jag tror det gör honom glad, det är inte alla som får pilla på min utrustning och då menar jag klubborna.
Kvalet igår då? Jo, vi spelade 18 hål och gick 6 över par, då gick vi hem.
Vi hörs. PER

3 kommentarer:

  1. Hotel har ju sina för och nackdelar. För egen del är jag nog avundsjuk på det dukade frukostbordet men förstår att du saknar "nattmackan" från det egna kylskåpet.
    Ge oss en bra vecka nu så vi får se dig på TV i helgen. Saknar enna det.
    Lycka Till!!
    "Munnen"

    SvaraRadera
  2. Bättre med soffan i JKPG:)
    /Den arge

    SvaraRadera
  3. Tjena Pelle!

    Nice och se din "nuna" lite i media också!
    Snygg bild i golftidningen, helsida.

    / Micke, Nässjö

    SvaraRadera