söndag 31 maj 2009

I´m back!

Nu har jag "deppat" färdigt för den här gången och blickar fram emot Wales. Så imon kommer eldprovet, jag ska köra till flygplatsen och hämta upp 2 polare (golfare) för att sedan "bila" till Wales, kan bli intressant. Hoppas vi hittar.... Nu ska jag fortsätta min kväll med att lösa "blogg-problem", skriver ju även på aftonbladet/golf men nu kommer jag inte in där längre... Står bara att jag angivit fel lösenord eller användarnamn, antingen har dom nå´t strul med min "sida" eller så är det bara så enkelt att dom inte vill ha min blogg längre, jag har ju inte överöst marknaden med fantastiska scorer på den sista tide direkt. Hur som helst så tror jag att jag ska lösa det under morgondagen. Och visst ja, grattis på mors-dag Mor. Per

1 kommentar:

  1. HaHaHA, tror att du behöver lite besök från din egna fanclub. Remember Hamburg:) Vi finns på plats Barsebäcks veckan, starka än någonsin:)
    /Den arge..

    SvaraRadera