onsdag 18 maj 2011

Woho, internet

Då har jag äntligen fått en kabel så jag kan va på internet o leka!! Känns så skönt. Kanske läsa några nyheter o så...
Rapport från förra veckan. Testade en ny driver på rangen o plockade me den ut på banan. Skulle jag inte gjort. Min gamla e back i bagen nu. De känns bra. Sköt 10 över första dagen. Mitt spel kändes ganska så bra, men en "fyppel" o en trippel förstörde väl de ganska så bra. Andra dagen sköt jag ett över o de va ganska så bra. Inte världens lättaste bana.
Men nu e jag på Porto Santo. En ö som ligger 1 1/2 h ifrån Lissabon. Trevlig bana som antagligen inte spelas så lätt när blåsten sätter igång. Fint skick e den också i. Har regnat lite idag så greenerna har blivit lite mjukare men när de sätter igång imorgon så har dom antagligen torkat ut igen.
Nu ska vi lira paddletennis o gymma. Sen kanske lite serier. Vi hörs imorgon kanske!?!?
Hej
P-O

4 kommentarer:

  1. Jag fick tips från, hmm nån annan, om en serie som heter "happy endings" den var bra. Du brukar ju be om tips.

    Måste vara för att jag också har en ny driver som jag spelar dåligt, kan jag få din gamla då eller hur funkar det?

    puss

    SvaraRadera
  2. du kan fa alla mina drivers. ska vi byta?

    Pelle

    SvaraRadera
  3. vad handlar serien om då????

    Pelle

    SvaraRadera
  4. Har du FLER!? Jag har bara en!! Orättvist!!!

    den handlar om en tjej och en kille som gör slut så ska de vara vänner ändå. det är en komedi alltså.

    Lukas

    SvaraRadera