lördag 7 maj 2011

Ändring

Detta e ju en blogg. Borde inte jag få skriva vad jag vill då? Jag tycker de iaf. Så nu gör jag de. El de har jag ju alltid gjort men...
Idag sköt jag på par. Tog visst en plats. Men de räcker ju inte så långt. Tänkte berätta lite om varvet idag. En del vill de har jag förstått, plus att de kan va skönt för mig o få ut lite agg!! Hole by hole typ nu då.
1. Bra bogey (a de finns såna)
2. 4 putt-dubbel
5. Tap in-birdie
6. Två putt birdie.
7. Lobbare ner i bunkern-bogey.
9. VRÅL duff me lobbaren ner i bunkern-bogey
10. Bra birdie
11. Bra birdie igen.
13. Järn 4a från två hundra upp till två o i me den-birdie. GRYYYMT.
14. 65 m till pinnen, drar den 15 m över green-bogey
15. Bra järn 8 upp till tre-birdie
18. Drive wedge, två putt-birdie.
Som ni då ALLA förstår så finns de lite o ta av. Men de finns mkt bra att ta me sig också. Så imorgon lägger vi allt i samma påse o kör. Har ni några frågor så ställ dom. Om inte så hoppa de. Nu några avsnitt mentalisten sen några armhävningar för att sen avsluta kvällen me UNO. Jag älskar att de finns nya junisar man kan leka me.
Hej
Per

2 kommentarer:

  1. Skulle du kunna skriva det här inlägget på Lukiska? eller måste jag lära mig att prata så här nu när jag ska börja spela golf?

    SvaraRadera
  2. Nu e de golfspråk som gäller Lukas.
    Pelle

    SvaraRadera