fredag 6 maj 2011

CT i Frankrike!!

Nu e de lördag morgon o vi sitter o käkar frukost. Solen skiner o de e sådär perfekt temperatur. Alltså en bra dag för en bra score. Igår gick jag -1. Började bra men så kom en plump i protokollet. Men overall så e jag nöjd me hur jag spelade. Kanske kan få till de idag då!!!
Vi va också på Disneyland igår. De va ok men inte mer. Man har väl blivit för gammal helt enkelt. Åke käkade också där en 600 grams hamburgare, han va inte skithungrig nu på morgonen. Nu ska jag väl hinna me nåt avsnitt av Mr Sunshine innan de e dags att bege sig till klubben. Bra jobbat me kommenteringen, ni vet vilka jag menar. Snart hänger min fam nog på...
Hörs då
Per

4 kommentarer:

  1. Tänk att Paris ligger 24 h före oss!
    Väldigt stolt över inlägget under, du lär dig!

    tuuut tuuuuut!

    SvaraRadera
  2. Du lääääääär diiiig Pelle (toffel!)

    jag var förresten på Legoland här om veckan, det var jag nog också lite för gammal för. Vi har kanske kommit i en bra ålder för stripklubb då eller?

    SvaraRadera
  3. 4a varv runt huset Lukas! ;)

    Kan du inte ta bort den där bokstavskoden man måste skriva för att kunna kommentera här Pelle?
    Du går in som när du skriver ett inlägg och trycker på fliken "inställningar" sedan på "kommentarer" långt ner står det "Vill du visa ordkontrollen för kommentarerna?" tryck i nej och spara. TA DA!

    SvaraRadera
  4. det var väldigt väldigt längesen vi lekte den leken nu. När kör vi och mot vem?!

    håller med Puckot ovan, ta bort de där bokstäverna jag för fel typ fyra gånger innan jag kan skicka iväg en kommentar.

    puss

    SvaraRadera