måndag 30 maj 2011

Bp-Open

Då har årets upplaga av Bp-Open spelats på hook. Hampe klev in som segrare. Jag gratulerar igen. Bra gjort gubben. Vi är 25 st grabbar som träffas varje år på Hook. En ganska så lugn tillställning. 18 hål på morgonen som sen "avslutaS" me middag på Herrgården. Ecke & PG, tack så mkt för allt. En GRYMT trevlig dag.

Imorgon Tisdag drar jag till Österrike för att lira en CT-tävling. 9e reserv till Wales. Jag hoppas såklart men de ser mörkt ut. Nu tre veckor i rad på vägen. Skönt o komma ut igen.

Fick idag nya klubbor. Tro de el ej så lämnade jag dom hemma. Tyckte de va ett moget beslut!! Nu ska de sista packas o fixas sen middag för att sen sova två timmar på soffan innan mamma kommer o hämtar mig. Hörs om några dagar.

Ha de
Per

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar