måndag 5 oktober 2009

Tebaks i Sweden

Ja då var tre dagars tävlande i Scotland över och vdet kunde ju gått lite bättre. Hade behövt "scora" lite bättre, framförallt dag två då det var mycket bra väderförhållanden den dagen och banan i sig någaot lättare. Min sista dag på Carnoustie var helt ok då vinden friskade i och gjorde banan svårspelad, visst så gick det att "scora" den dagen med men det var inte helt enkelt. Spelet från tee till green den här veckan var helt ok men jag hade problem med att bemästra greenerna och då blir det det inte tillräckligt bra.
Så idag har jag stått med Hasse på puttinggreen och tränat på lite olika saker, hitta linjen och farten, men det är ju inget nytt för allt inom puttning går ju ut på hitta linjen och farten. Alltså bara två saker att tänka på...... Hmmm, då kan det ju inte vara så svårt att få bollen i hål när jag tänker efter.
Hur som helst så var det en lärorik vecka i kylen men jag kan nog ändå påstå att det ska bli skönare i Madrid den här veckan som kommer.
Nu blir det fast-food (snabbmat!), faktiskt nyttig i fall ni undrar!
Vi hörs.
PER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar