måndag 19 oktober 2009

Hit borde man ju flytta

För om man vill lira golf året om så fungerar det något bättre i det här landet än hemma i Svedala, fick ett mms hemifrån med en bild på det rådande vädret, och det verkade ju kanske inte helt ok?! Blir det inte ljust hemma på dagarna längre? Fast man vänjer sig väl vid det, eller? Kommer ju snart hem så då lär man ju bli varse....
Okej. Förra veckan då, det gick ju inte riktigt som jag ville men men... Ett par hål som förstörde festen, hade varit kul om jag hållt i drivern på dom hålen och kommit undan med par istället för 2 dubblar. Grrrrr. Kommer knappt ihåg vad som hände under tävlingen?! Kommer knappt ihåg vad som hände under resten av den veckan heller, de e bra de för jag var nog arg ( arg som bara Ljung kan vara).
Nu e de paddle tennis med Johan "muskeln" Edfors som gäller på dagarna, så j-vla roligt! 26 grader varmt förövrigt ifall ni undrar. Annars så har jag varit hos läkaren och fått mitt öga undersökt, fick några piller och nu känns det faktiskt redan lite bättre. Ska man vara orolig när det var en djurklinik i samma lokal som han hade sin "ögonklinik"?
Nu blir det Spotify och leta grym musik igen, har ni lyssnat på gruppen Troll? Gör det, rätt bra faktiskt, låter lite 80-tal men de e gött!
Hej.
PER

2 kommentarer:

  1. Ljung är ju harmoniskt nu!! Dags att boka in ett litet party när kortet blir klart nu i veckan:) kör hårt
    /Ljung

    SvaraRadera
  2. Kom igen nu pelle en bra placering sa kortet blir sakrat! Vem skall folja runt AUH National i Januari annars?/sven

    SvaraRadera