tisdag 27 oktober 2009

Skidsugen

Kom precis hem till Hook och tyckte mig se ett antal snökanoner stå och spruta fint puder över nejderna. Men snabbt kom jag fram till att det inte kunde vara möjligt då det först och främst inte finns några snökanoner på golfbanan och för det andra så visade termometern plus 5! Måste ringa Wissinger (coursemanager) och fråga vad han håller på med på banan för inte f-n va de vatten som kom ur systemet. Jag blev i alla fall sugen på att dra till Verbier, där finns snö!
Ivkäll blir det hem till föräldrarna, ska fira fassan som fyller 67 i dag, grattis! Sen blir det tillbaks till stora staden (Jönköping) för badminton med Achmed och grabbarna, dom kan behöva röra lite på fettet.
Veckan som gick: Inget att tala om.
Veckan som kommer: Golfledig.
Veckan därpå: Då blir det antagligen träning i Spanien, närmare bestämt Arcos. Och då kanske ni undrar var det ligger nå´nstans och det undrar jag med, men jag hittar nog någon som följer med mig dit (nå´n som kan vägen).
Men sen blir det tävling igen, närmare bestämt Hong Kong, kan bli lite intressant. Det är förövrigt min sista tävling det här året på Europatouren (om jag inte skulle vinna).
Orka!
Per

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar