söndag 8 november 2009

Nu kör vi...

Men nu vet jag inte var jag ska spela nå´nstans. Fick nyss besked om att jag kom med i Hong Kong och jag befinner mig i Australien... Kan inte bestämma mig, ska jag ta ännu en flygresa och då till Hong Kong eller ska jag nöja mig med att spela på en grym bana här tillsammans med Tiger och co? De e frågan och jag bör nog bestämma mig snart men det lutar nog åt att jag stannar kvar här. Tänkte nämnligen fortsätta träna på mina nya slag och köra skiten ur mig på gymet imon, det är livet det!
Nu är iallafall klubborna tvättade, skorna putsade och dvd:n är laddad, blir en soft natt nu.
Ha de
PER

2 kommentarer:

  1. Go Per!
    Kör hårt nu i "Aussi-land", håller tummarna för dig.
    L-W

    SvaraRadera
  2. Kan du inte skriva om något roligt någon gång?

    SvaraRadera