torsdag 12 november 2009

Vart tog bilen vägen

Hej hej.
Egentligen hade jag inte tänkt skriva nå´t mer innan måndag men jag har lite svårt att somna då jag vänt dygnet lite fram och tillbaka, vet inte ens om jag borde vara trött nu eller kanske jättetrött. Så då får det bli några rader iallafall.
Kul va de idag iallafall, spelade med Goggin och Campbell och dom e tydligen populära här nere, grymt mycket folk som följde vår boll och det ger ju en extra boost. Slog många fina slag men kom inte riktigt in i puttningen, inte det att jag puttade dåligt men dom gick helt enkelt inte i (jo till slut gick dom ju i!).
Efter rundan så stack vi ner till stranden för kolla på folk, parkerade en bit därifrån och gick sista biten. Hade trevligt där nere, vi satt och snackade lite skit, berömde oss själva och var allmänt kaxiga (inte jag men dom andra). Sen blev vi hungriga, dom andra drog till McDonald´s men jag ville käka lite nyttigare så jag tog en sallad nere vid stranden, fin va den! A, sen då! Hittade inte min hyrbil, ställde den ju enkelt så jag skulle komma ihåg var det var nå´nstans men icke sa nicke. Fick gå hem, 2 timmar i flipflop´s, det ska jag inte göra igen kan jag lova! Och nu för en stund sen kom jag på att bilen inte var svart, min hyrbil är ju röd. Kom igen nu Per!
Hörs imon.

2 kommentarer:

  1. Fan du är bäst, skriv mer...jag skrattar ihjäl mig! Du är som du alltid varit! Pusskram

    SvaraRadera
  2. haha.. underbart.Klart du hade din älsklings färg på bilen.kör hårt/ GP

    SvaraRadera