söndag 28 augusti 2011

Lugnet före stormen

Har nu äntligen landat efter en riktigt dålig insats i Skottland. Skulle landat i Gbg kl tolv igår på dagen men istället landade jag kl halv elva på kvällen. Tack KLM för den sjukt dåliga hjälpen!!
Nu e de en veckas träning innan allvaret drar igång för mig. Kazakhstan o Ryssland närmast. Kan iaf säga att de e långt till Kasakhstan. Men de positiva e att man kan sova mkt!! Har typ sex tävlingar kvar på CT. Behöver lira riktigt bra om jag ska upp topp 20 o hyfs om jag ska upp topp 45. Topp 45 tar mig in i slutkvalet o topp 20 så e kortet för ET nästa år klart.
Nu ska jag försöka hitta nån serie o kolla på för att sen dra till gymmet o få ut lite aggressioner.
Hörs
Per

2 kommentarer:

  1. KLM suger, har de någonsin gjort nått bra?
    Du klarar både att lira riktigt bra och hyfs. Det borde vara olagligt att börja träna så här tidigt. Håller du med?

    SvaraRadera
  2. Dags att spela bra eller? Åk till Öst och ta hem lite cash nu, funkar inte det kan du alltid ta med en fru!

    SvaraRadera