torsdag 4 augusti 2011

Hej igen

Då var jag tillbaka här inne. Efter en lång frånvaro från bloggandet så ska jag nu skriva några rader igen. VAd har hänt? Missade ju cuten i Sthlm för några veckor sedan. De va ingen rolig historia. Men vi hittade lite nya grejor där så de känns väldigt bra. Har också haft semester en vecka. De har varit grymt skönt. Men nu e de fullt ös igen.
Har tränat mkt puttning o mer ska de bli. Vm i wedgar ska jag också ha framöver. Känns som de e viktigt!!!
Va hos Edfors i Gbg igår. Lirade padle såklart. Kan inte prata tillräckligt om den sporten. Ni som inte vet vad de e. Kolla in youtube och padletennis. Världens bästa sport.
Nästa vecka drar jag till Norge för CT. Har bestämt mig för att typ spela alla tävlingar som e kvar där i år. De va antingen de el spela lite strö-tävlingar på ET. Så så blir de. Nu off to the gym.
Hörs
Per

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar