måndag 4 april 2011

Thailand it is!!

Imorgon tisdag bär de av till Thailand i typ två veckor. Jag o Johan Edfors drar dit. Ska bli så skönt o komma iväg o träna igen. Skulle gärna tävlat istället men de händer ju inte än på ett tag. Men när de väl sätter igång ska jag vara så redo jag bara kan. Har ganska mkt att träna på så de här veckorna kommer nog gå väldigt fort. Har bestäm mig för att jag ska träna SJUKT mkt wedgar iaf. Tror att de finns ganska mkt birdies att hämta där nämligen!!
Nu packa o fixa lite. Tyvärr finns de inte så mkt mer att säga. Men än att jag gymmar, spelar badminton o allt de vanliga. Kanske skulle ta några persomliga rekord i gymmet. Då får jag ju mer o skriva om liksom. Så får de bli. Hörs när jag e framme.
Hejdå
Per

1 kommentar:

  1. jag tycker du ska skriva jättemycket om dina personliga rekord i gymmet!!! det vill jag veta jättemycket om!!! Och alla andra här!

    puss puss

    SvaraRadera