onsdag 27 april 2011

Coach Fors.

Då har jag varit på Vallda GK idag för ett pass me Fors. Han va nöjd me hur jag drillar o hur min sving ser ut. Fortsätt jobba säger han så de e bara o lyda liksom. Vi körde mkt wedgar o närspel också. Finns MÅNGA slag att spara där. Så nu vet jag vad jag ska göra framöver!!
Spelade KM häromdagen också, vet inte hur många år sen de jag spelade de sist, men kul va de.
Har också kört några pass i gymmet me Pastorn. Han skälle lite men eftersom han e så go så gav han mig beröm strax efter. Love u Rev.
Ikväll e de Champions League som gäller. Eftersom Arsenal e utslaget så får jag hoppas på Barcelona.
För första gången på länge har jag också en plan framöver. Nästa v så blir de antingen en Challenge Tour-tävling i Paris el ET i Barcelona. Hoppas självklart på Barcelona men de kommer bli tajt. Sen efter de har jag två ET-tävlingar på rad. Mallorca och Madeira. Inte de största tävlingarna i världen men ändå. Nu mat.
Hörs
Per

6 kommentarer:

  1. Vissa dom vart skåpet ska stååååååå!!!

    SvaraRadera
  2. Inte ha punkt i rubriken jue!

    SvaraRadera
  3. man får. faktiskt skriva. .p.u.n.k.t. precis. ex.akt. vart. man vill!! s.å det så.

    Ty.st. nu. A.lex.

    SvaraRadera
  4. jag blir så för-bannad nu va!?
    Måste skriva en dikt! PÅ RIM!!

    SvaraRadera
  5. Skicka dikten till Pelle så publicerar han den, det ser vi fram emot! Och så gillar vi er och hoppas att Pelle vinner imorgon!

    SvaraRadera