fredag 11 mars 2011

Halloj igen!!

Va dåligt jag har uppdaterat nu igen. Ber om ursäkt för detta. Nu e jag tillbaka i Sve efter två grymma veckor i Thailand. Återigen finns de inget att klaga på där nere. Drar nog tillbaka snart igen. De har varit ganska mkt teknikträning o ganska mkt spel. Första tio dagarna gick väldigt bra tyckte jag. De sista dagarna blev kanske lite "lojt". Men overall e jag mkt nöjd me de jag gjort.
På söndag drar jag till Italien för att lira min första ET-tävling på Europeisk mark den här säsongen. Ser fram emot detta såklart. Lasse E kommer också me (mentalsnubben). Han har garanterat saker han vill snacka om!!!
Men nu som sagt sitter jag i Sve. Snön ligger vit på marken o de e KALLT. Träna golf, nja.. Får nog gå in i studion en liten stund o "drilla" lite. Nu lunch. Hörs i veckan.
Per

1 kommentar:

  1. Det verkar som om man ska skriva kommentarer under lite kryptiska namn i den här bloggen, det hade jag helt missat, jag saaaaaaaknaaar iaf dig, du är min enda kompis har det visat sig!!!!!!

    Kör hårt nu och vinn den här tävlingen!!

    // Han med stora biceps... och inget hår på huvet.

    SvaraRadera