torsdag 24 februari 2011

Träning!!

Ingen dålig start på de här träningsveckorna. Fullt på banan o typ tomt på träningsområdena. Dryga 30 grader o lite vind som svaler ner en. Kan inte bli bättre. Funderade ett tag på gymmet men ändrade mig nu. Tar de imorgon istället, LOVAR!! Trött o hungrig. Man måste inte gymma varje dag väl?
När jag flög ner så gjorde jag en upgrade till Business. Man tar poäng från sitt Eurobonuskort så kostar de inget. Då händer de som inte får hända. Mina earphones slutade att fungera. Min "stol/säng" gick sönder. Så jag låg LITE ner om ni förstår vad jag menar!? O så självklart kunde jag inte sova. I vanliga fall sover jag hela vägen typ. Nu kanske jag sov tre timmar, INTE ok. Ska jag nu skriva ett mail o säga vad jag tycker el ska man bara släppa de? Dagens I-land problem alltså...
Hejdå
Pelle

1 kommentar:

  1. Jag såg nyligen att du har fått en plats i ET-tävlingen på Sicilien nästa vecka.
    Härligt!
    Då är det bara att hålla tummarna och hoppas på en lyckad turnering.

    SvaraRadera