söndag 9 januari 2011

Joburg!!

Då e jag o Peter Gustavsson nu i Joburg. Vi flög ner igår, ville bara iväg från East London. Missade som sagt cuten me två slag. Dubbel på mitt nionde o tionde hål förstörde ALLT!! Jag trodde de va ett nytt år o att jag skulle göra saker annorlunda. De SKA jag iof göra också. Ska börja den här veckan.
Den här veckan lirar vi två banor. Så inspel både måndag o tisdag, träning onsdag sen kör vi. Vad mer kan jag säga!?!? Vi bor i Santon. Fint område o därmed säkert. Finns några platser som man SKA hålla sig borta ifrån, nämligen. Ne nu tillbaka till sängen. Idag har jag en day off från allt. Funderar också på att fixa ett spelkont på nätet. Vad tror ni om de? Kram på er
Pelle

2 kommentarer:

  1. Då ska du skaffa spelkonto på Paf.com......kommer hända mycket där den närmaste tiden

    SvaraRadera
  2. Inte någon bra ide o ha spelkonto, tänkt om du blir som mig;) kul att du börjat blogga lite igen! kört hårt.. hade hörs/ Aje

    SvaraRadera