tisdag 4 januari 2011

Hello!!

Då va den här dagen snart slut. Träning följt av Proam. Rätt trött i kroppen nu (internt skämt). Fast de e jag faktiskt. En av världens långsammaste "proamer" någonsin. Goosen gick bollen före mig så de va kul att få snacka me han lite igen. Så fick jag också tjuvkika på hur han gör. Kan va bra.
Spelet kändes ganska ok. Mkt birdies o nån sån där onödig sak men de e ok på såna här varv. Imorgon blir de effektiv träning. Lasse har ringt o styrt upp några saker. Skönt o ha han ibland (ibland inte;)) Va också ledig från gymmet idag. Fast imorgon på de igen. Nu ska jag skypa lite. O snart e de visst tävling i knäböj också. Kan inte avslöja mer. Antagligen åker jag på storstryk också. O de borde jag göra också. Kom igen Lukas!!!
Per

1 kommentar:

  1. har tänkt på detta lite, vi tävlar ju bara i vem som har bredast lår eller vad sjutton tävlar vi om? du är ju äldre så du borde ju haft mer tid och lägga på dig, om inte muskler så fett... ska höra om jag kan bli befriad från all träning som rör benen fram till dess.

    SvaraRadera