måndag 12 april 2010

Home sweet home!

Äntligen hemma igen. De har varit en LÅNG resa att ta sig ifrån Porto Santo till Jönköping, 16 timmar typ. Kan man faktiskt tycka e lite på gränsen. Tävlingen i sig då. Jodå. Förutom mina första nio som va KATASTROF så e jag ganska så nöjd. Delad 13:e blev de. Fantastisk bra bana va de också me en helt otrolig utsikt. Banan ligger precis vid havet (nu e frågan vilket hav bara). Den här veckan ska jag va hemma och träna lite golf, gymma mkt o självklart spela badminton. Tror Arif kommer bli lite arg den här veckan. Jag ÄLSKAR de!!!

Nästa vecka drar jag nog till Marocko för en CT tävling. För att sen hoppas att jag kommer in i Open Espania i Seville vecka efter. Imorgon e de 13:e april. En stor dag de vänner. Vad kan de vara???

4 kommentarer:

  1. Grattis snorunge!!! /ARIF

    SvaraRadera
  2. Grattis, grattis till en godkänd tävling och på din stora dag!!

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen! Du blir bara snyggare och snyggare Pelle ;)

    SvaraRadera
  4. Bättre sent en aldrig, grattis grattis. En undran bara, det måste väl ändå varit du Pelle som skrev den 3:e kommentaren. Konstigt annars./Kongo

    SvaraRadera