fredag 9 april 2010

Bara en bogey...

Dag två till ända. Två under par idag o ganska så nöjd. En "klassisk" dubbel forstörde väl dagen lite. Slog bollen vänster på mitt 10:e hål (hål nr1). Vi letade helt fel. När 5min hade gått så var jag på väg tillbaka till tee, o där låg bollen fint uppeggat i ruffen. Måttligt imponerad var jag då!! Mitt närspel har varit RIKTIGT bra dom här första två dagarna. Lite bättre spel o behålla närspelet så kan de här bli en trevlig tävling till slut. Har fått en ny spoon också förresten (ny driver också men de skiter vi i). Känns sååååå skönt att kunna slå den när man inte vill slå så långt liksom. I love "him".

De va nån som skrev ett inlägg för ett tag sen om serier. Jag antar att vi pratar om How I met your mother!? Den här veckan jobbar jag mkt me Cougar Town. GRYM serie de. Vad skulle jag göra utan alla serier!? Inte ett skit antagligen. Nu ska vi ut o lira paddletennis. Världens nästbästa sport . Imorgon ska jag skriva igen (hoppas jag!
Hörs
Per

3 kommentarer:

  1. om du inte sov middag hela tiden så skulle du hinna se världens bästa serie, wild kids, och spela tictacpoker med mig!!

    SvaraRadera
  2. Courteney cox denna veckan allså, hoppas hon kan får dig i god form :) lycka till !!

    Tja A

    SvaraRadera
  3. Kanske dag dax att skaffa glasögon nu då, du blir ju inte yngre för var dag som går! Kanse en fru oxå när du ändå håller på, och en bil....
    Bra lir idag!
    Sulan

    SvaraRadera