tisdag 5 juli 2011

Mkt i ett

Bästa resultatet för i år kom förra veckan på Pga national i Skåne på CT. Delad fyra o ganska nöjd. Spelade stabilt värre första tre sen sämre på söndagen. Men fick ihop de hyfsat iaf. Så de tar jag me mig till den här veckan. Vill också passa på att tacka alla som kom o kollade på mig. Alltid kul o ha folk omkring sig. Så tack för de!!
Är nu i Italien. Någonstans i södra delen. Lecce e närmsta stad. De mesta ser slitet ut här. Skulle nog inte vilja bo här direkt!!! ProAm gäller tidigt imorgon.
Igår va jag hos Edfors o va me o invigde deras padletennis bana. Grymt bra va den också. Bra jobbat. Sen fixade fru Cissan både lunch o middag. Johan grillade dock några köttbitar. Tack för en trevlig dag iaf.
Nu e de kudden som gäller. Ska försöka ändra på texten där de står att jag e i Indien... Aja.
Hörs
Per

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar