fredag 3 juni 2011

Stabilt faktiskt

Grymt stabilt idag. O även en bra score. Va längesen jag sköt en låg runda. Äntligen säger jag nu. Alltid bra me lite självförtroende. Hoppas de håller i sig bara!! Klättrade bra på leaderboarden o fortsätter gärna i den stilen.
Lärde mig även en ny regel igår. Droppade för ett sprinkellock igår. Närmsta bollpunkt tog ja. Bollen rullade ju självklart bakom locket. Bra dropp Per. På mitt första hål också. Bra start Per. Självklart har jag ju en klin längd också... Som man säger. Man lär sig alltid nåt nytt... Sov gott.
Hej
Per

6 kommentarer:

  1. Ser du the big bang theory?
    Det är så jävla dåligt väder här så det är det enda jag gör. Min fråga nu är: när flyttar vi ihop och har en sån där grabblägenhet!?

    Ps. när du skriver om golf blir det rätt tomt i huvet hos mig. vad ska jag kommentera tillbaka då? "Fooooooreeee!"

    puss puss

    SvaraRadera
  2. Luke. Så snabbt som möjligt faktiskt. Jkpg el?/ Pelle

    SvaraRadera
  3. Jkpg blir prima!!
    Vi måste ha en lista med regler också. Jag har två förslag:
    1. Man får inte vara sugen på frukt/grönsaker/te
    2. Man får inte se program som handlar om sjukhus eller bäbisar

    Vad har du för regler?

    SvaraRadera
  4. Luke. Dina regler e min lag!!
    /Pelle

    SvaraRadera
  5. 3. man får inte prata norska eller norrländska och inte skratta mhmhmhmhmhmhmhmhmh, man ska skratta hahahahaha.

    det kanske var regel 3 och 4, du fattar va?

    Varför står det Calle som namn när du kommenterar här!? Vem är han!?

    SvaraRadera
  6. Calle e min bror. Vet inte hur man ändrar. Därför får de va såhär!! Snart e de midsommar.

    Pelle

    SvaraRadera