måndag 6 december 2010

Golf e golf antar jag!!

Från tee till green kändes de mkt bättre idag. Många bra slag o få dåliga. Ändå blev resultatet bra mkt sämre. Stabilt hela vägen kändes de. Fel klubba på 15e, träffade bilvägen o rakt ut i vattnet. Treputt på de också, o hålet efter. Avslutade dock snyggt me birdie på 17&18. Alltid nåt. Nu har jag väl släppt iväg dom tillräckligt där uppe!!! Putten va inte så het idag. Igår va den bra. Så vad kan vi lära oss av detta!? Puttning e SJUKT viktigt. Men efter 4 hål idag såg jag inga linjer. Ingen go känsla liksom. Ska försöka leta upp den tills imorgon på nåt sätt. Nu ska jag sluta lipa här o dra mig till gymmet. Ringa pastorn först. Ingen aning vad jag ska göra. Känner för att köra skiten ur mig. Frågan e om de e bra el dåligt bara!? Hoppas på rolig skrivning imorgon.
Birdierace
Per

1 kommentar:

  1. Jag följer kvalet med stor spänning. Du hör hemma på touren, så nu hoppas jag verkligen att du lyckas klättra uppåt i resultatlistan.
    Tummen är hållen!

    SvaraRadera