torsdag 19 augusti 2010

Bättre o bättre!!

Började dagen darrigt. Två över efter två o fick sen rädda mig två hål i rad för att sen dra i en orm på de 5e hålet. Då började de lossna lite. Puttningen va riktigt bra idag. MÅNGA "äckliga" puttar som jag drog i. Me de menar jag alltså. 1-2 meters puttar, på dom här greenerna som e väldigt ondulerade. Även många bra tvåputtar från gansla långt acstånd ifrån pinnen. Så imorgon hoppas jag att "snappa" upp spelet lite. Ge mig lite fler "bra" birdiechanser. Hyfsad från tee va jag. Betyder att bollen allt som oftast va i spel. Några fler fairways önskas dock.
Nu ska jag hoppa in i serievärlden. Soa e de som gäller nu. Har inte rikigt fastnat för den än. Men de ska nog ordnas.
Ha de
Per

1 kommentar:

  1. Vad betyder "ondulerade"?

    (jag gillar inte att du kan ett ord jag inte kan)

    SvaraRadera