tisdag 20 juli 2010

Då får man va me igen!!

Äntligen får man va me på en Et-tävling igen. Känns roligt att få vara me på arenan igen. De e ju Scandinavian Masters som gäller. Skicket på den här banan e helt otroligt bra. Blir typ inte bättre. Jo kanske förresten, ruffarna e JOBBIGT tjocka. Men där ska man ju inte vara ändå... Imorgon bitti e de pro-am som gäller. Då får man en andra titt på banan. Känns rätt så skönt faktiskt.
Som ni säkert läst el hört fick vi ju utrymma vårt hotell i natt pga brand i hissen. De va bland de VÄRSTA ljudet någonsin. Så de va bara att springa ut. Jag vände faktiskt för att hämta mitt snus. Frågan e om jag gjorde rätt!? De gjorde jag ju för branden hade ju inte spridit sig. Så fick vi sitta ute i "kylan" i typ 1.5h. Sådär spännande. Iaf, helt plötsligt skriker en man från 4e våningen, detta e alltså efter en halvtimme typ. MÅSTE vi komma ner? Varpå brandmannen vansinnig säger. A de tror fan de. Då säger mannen i fråga. MÅSTE jag ta me barnen? Då blev brandmannen måttligt imponerad. Då va de läggdags.
Hörs
Per

1 kommentar:

  1. Jag kommer att heja på dig på plats Pelle !
    Lycka till ! / Nicke

    SvaraRadera