tisdag 9 februari 2010

Tillbaka i Jönköping!

Ahaja. Då e man hemma igen efter en bra träningsvecka i Spanien. Jag kan starkt rekommendera de stället för alla "golftokiga själar". De ligger två timmar ifrån Malaga mitt ute i ingenstans. Bra träningsmöjligheter o en bra o tuff bana. Kanske skulle nämna att stället heter Arcos Garden!!!

Då e ju frågan vad jag ska göra nu!? Över en månad tills nästa tävling. Min fystränare har rymt till Malaga också. Så nu borde man plocka fram lite disiplin. Om de e nån som har lite bra ideer på hur man dödar tid får ni gärna höra av er.

Drar nog till Dubai om några veckor o tränar. Jag, Erlandsson o vår tränare Darren. Känns som att allt e lite bättre där för tillfället. Då sticker jag till gymmet nu då.
Hörs
Per

4 kommentarer:

  1. Du kan få vara med i min och Lukas monogami-klubb om du vill? ;)

    SvaraRadera
  2. Jag är i Dubai 4 - 10 mars, ses vi då?
    /Bergström

    SvaraRadera
  3. Vill du att jag ska följer med? Jag har nu laddat 3 dagar i Sälen så nu är jag på G. Åsa

    SvaraRadera
  4. ja, snart är vi också hemma efter ett träningspass i sälen.......vi är bäst på denna sport. Sköt om dej..jag hejjjja på dejsätt dom på plats. kram Agneta

    SvaraRadera